| ||||||||
|
||||||||
| ||||||||
Είστε εδώ: Εφοπλιστής | EUROPALINK: ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ • ΚΕΡΚΥΡΑ • ΜΠΡΙΝΤΙΖΙ
EUROPALINK: ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ • ΚΕΡΚΥΡΑ • ΜΠΡΙΝΤΙΖΙΝαυπηγήθηκε το 2007 από τη Fincantieri (Castella-mare Di Stabia) για λογαριασμό της Finnlines. Ανήκει στην κλάση Finnstar, με αδελφά πλοία τα FINNSTAR, FINNLADY, FINN-MAID και FINNSWAN. Με μήκος 218,77 μέτρα, πλάτος 30,50 και βύθισμα 7 μέτρα, με 4 κύριες μηχανές Wärtsilä που δίνουν δυνατότητα για ταχύτητες άνω των 25 κόμβων, και με 4.200 lane m. για φόρτωση (χωρητικότητες που… τρομάζουν), τα πλοία της εν λόγω κλάσης έφεραν επανάσταση στο ξεκίνημά τους στη Βαλτική, παίρνοντας μεγάλο μερίδιο της αγοράς και εκθρονίζοντας το παλαιό καθεστώς. Μεγαλύτερη έμφαση δόθηκε στη μεταφορά φορτίων-φορτηγών, με αρχικό πρωτόκολλο 550 επιβάτες. H κατασκευή του EUROPALINK ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2005 και ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2007. Το πλοίο ταξίδεψε ακατάπαυστα έως και τον Δεκέμβριο του 2012 συνδέοντας τα λιμάνια Μάλμε (Σουηδία), Τραβεμούντε-Λούμπεκ, Ροστόκ (Γερμανία), Ελσίνκι (Φινλανδία) και Γκντίνια (Πολωνία). Στη συνέχεια οδηγήθηκε στη Γιάλοβα της Τουρκίας για επισκευές και τροποποιήσεις, με σκοπό να δρομολογηθεί στην Αδριατική για λογαριασμό της Grimaldi Lines, στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπρίντιζι-Ανκόνα-Τεργέστη. Δύο μήνες αργότερα άρχισε μια νέα καριέρα. Από το ξεκίνημά του ξεχώρισε με τις εντυπωσιακές επιδόσεις του, τις μεγάλες χωρητικότητες στα γκαράζ και τη μεταφορά διπλών φορτηγών, δυνατότητα που δεν είχαν οι ανταγωνιστές του. Τον Σεπτέμβριο του 2014, ωστόσο, το ατύχημα στη βραχονησίδα Περιστερές (στο στενό Κέρκυρας-Αλβανίας), αντίστοιχο με το συμβάν στο παρθενικό ταξίδι του ΠΑΣΙΦΑΗ παλαιότερα, έγραψε απροσδόκητα τίτλους τέλους στην πρώτη του καριέρα στην Αδριατική. Χρειάστηκε σχεδόν ένας χρόνος για νέες επισκευές στην Τουρκία, μέχρι να επιστρέψει στην ενεργό δράση: στη γραμμή Παλέρμο-Λιβόρνο από τον Σεπτέμβριο του 2015 μέχρι τον Ιανουάριο του 2018. Διαβάστε τη συνέχεια στον «Ε» Αυγούστου 2024... |
| |||||||
|