printsend by mail

Είστε εδώ: Εφοπλιστής | DNV GL: Η πρόκληση των καυσίμων στη ναυτιλία

DNV GL: Η πρόκληση των καυσίμων στη ναυτιλία

Δεν είναι η πιο εύκολη υπόθεση να επιλεγεί η πιο αποτελεσματική, βιώσιμη και εφικτή στρατηγική για την τήρηση των νέων περιορισμών σχετικά με την εκπομπή ρύπων από τα πλοία. Η απόφαση πρέπει εν μέρει να βασιστεί σε υποθέσεις που μπορεί είτε να αποδειχτούν αποδοτικές είτε όχι.

Το άρθρο αυτό συνοψίζει τις σχετικές επιλογές και προοπτικές. Εν μέσω της παγκόσμιας προσπάθειας για την προστασία του περιβάλλοντος τέθηκε πρόσφατα σε εφαρμογή ένας εντυπωσιακός αριθμός περιορισμών σχετικά με τις εκροές ρύπων που αφορούν τη ναυτιλία.

Οι κανονισμοί αυτοί οδηγούν σε εναλλακτικά καύσιμα, που εκπέμπουν λιγότερους ρύπους σε σύγκριση με τα καύσιμα που βασίζονται στο πετρέλαιο.

Ειδικότερα, η απόφαση του ΙΜΟ να περιοριστεί το θείο που εμπεριέχεται στα καύσιμα των πλοίων στο 0,5% από την 1η Ιανουαρίου 2020 παγκοσμίως, καθώς και η υιοθετημένη φιλοδοξία να περιοριστούν τα GHG (greenhouse gas) κατά 50% ως το 2050 ενδέχεται να φέρουν τα πάνω κάτω, κάνοντας πλοιοκτήτες, διαχειριστές και κατασκευαστές πλοίων να μην ξέρουν προς ποια κατεύθυνση να κινηθούν.

Διαβάστε τη συνέχεια στον «Ε» Φεβρουαρίου 2019…


Αρχική σελίδα | Γιατί Εφοπλιστής | Τρέχον τεύχος | Αρχείο τευχών | Συνεντεύξεις | Συνδρομές | Επικοινωνία