| ||||||||
|
||||||||
| ||||||||
|
Είστε εδώ: Εφοπλιστής | Καπτά Φώτης Καλαθάς
Καπτά Φώτης Καλαθάς
Καπτά Φώτης Καλαθάς, Χαράλαμπος Μιχαλακάκης, καπτά Σπύρος Θηραίος Συζητώντας με τη ζώσα ιστορία της ακτοπλοΐας Kαπτά Φώτη, εγώ προτιμώ να μη ρωτήσω κάτι. Πείτε μας εσείς ό,τι θέλετε και όπως θέλετε για τη ζωή σας στη θάλασσα. «Ήρθα στην ακτοπλοΐα της Ελλάδος το 1970. Επήγα στου Καβουνίδη όπου έκατσα δύο χρόνια και το 1972 μεταφέρθηκα στην εταιρεία Μανούσος – Σταθάκης. Η κατάσταση ήταν η εξής: Αρχικά μπορώ να σας πω ότι ήταν άγονες γραμμές, για τον έναν ή τον άλλον λόγο, δύσκολες και εκτελούσαμε 50 λιμάνια την εβδομάδα». Με ποιο βαπόρι; «Με τον ΚΑΝΑΡΗ. Κάναμε το ένα δρομολόγιο Κυπαρίσσι-Γέρακα-Μονεμβασιά-Νεάπολη-Ελαφόνησο-Αγία Πελαγία-Καψάλι-Πόρτο Κάγιο-Γύθειο-Καψάλι-Αντικύθηρα-Καστέλι και πίσω πάλι. Στην επιστροφή δεν πιάναμε Πόρτο Κάγιο και Γύθειο. Αυτά είναι είκοσι λιμάνια. Το δεύτερο δρομολόγιο ήταν Μήλο-Φολέγανδρο-Σαντορίνη-Άγιο Νικόλαο-Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδο. Από Ρόδο-Ηράκλειο και πίσω πάλι. Άλλα είκοσι. Και ερχόμασταν στον Πειραιά και φεύγαμε για πάνω, Άγιο Ευστράτιο-Μούδρο-Μύρινα-Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη. Δέκα λιμάνια. Τώρα, όσον αφορά στο μέσα και έξω στα λιμάνια, με του Καβουνίδη κάναμε τη γραμμή Πάτμο-Λέρο-Κάλυμνο-Κω-Νίσυρο-Τήλο-Σύμη-Ρόδο και επιστροφή. Και τη βόρεια γραμμή, Σκύρο-Άγιο Ευστράτιο-Μούδρο- Μύρινα-Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη-Καβάλα. Με το ΠΟΛΙΚΟΣ και το ΦΙΛΙΠΠΟΣ». Διαβάστε τη συνέχεια στον «Ε» Απριλίου…
|
| |||||||